Na pašeráky 1
Při této hře sedí hráči v kruhu. Ten, kdo
řídí hru si vymyslí nějaký systém pašování. Ukaždme si
to na příkladu. Hráč může v tomto případě propašovat
slova, která začínají na písmena, kterými začínají
křestní jména (nebo přezdívky) hráčů sedících vedle
něj. Takže například hráč vedle kterého sedí Michal a
Pavel může propašovat mýdlo a postel, Mercedes a pytel atd.
Ten, kdo řídí hru předříká všem, co mohou
propašovat. Ti potom sami zkouší, co budou pašovat a on jim
říká, zda je to dobře nebo ne. Pokud si někdo myslí, že na
pricip přišel, jde ho do ústraní pošepat vedoucímu hry.
Je-li to správně, hraje dál a neprozrazuje nic ostatním.
Způsobů, jak ovozovat, co je možno pašovat může
být víc. Může to být třeba poslední písmeno křestního
jména, takže dotyčný hráč může pašovat lampu a lanovku
(slova začínající na L, protože Michal i Pavel končí na
L). Klíč může být odvozen i od oblečení hráčů nebo od
čehokoliv jiného.